Working elsewhere outlook что значит

Как показать свое рабочее время своим коллегам в Outlook

Поскольку Microsoft Outlook содержит несколько функций, он остается стандартной платформой для работы с электронной почтой и календарем для миллионов пользователей. Он был разработан, чтобы помочь пользователям более эффективно управлять своим рабочим временем. Но когда несколько пользователей сотрудничают, как они удостоверяются, что они не получают приглашение на собрание в нерабочее время? Отображая их рабочее время в Outlook! Сегодня мы рассмотрим метод, который позволяет отображать ваше рабочее время вашим коллегам в Outlook.

Показать рабочее время в Outlook

Помощник по планированию отображает рекомендуемое время в зависимости от наличия на выбранную дату и время. Поэтому, когда вы создаете приглашение на собрание в Outlook, помощник по планированию (доступный через собрания) пытается найти временной интервал, когда вы и ваши коллеги свободны.

Однако помощник по планированию не отображает часы с полуночи до полуночи. По умолчанию рабочая неделя устанавливается с понедельника по пятницу, а рабочий день увеличивается с 8 часов утра. до 5 часов вечера Первый день недели в календаре – воскресенье.

Вы можете изменить это рабочее время так, как вам удобно. За это,

Нажмите Файл> Параметры> Календарь и найдите раздел Рабочее время . Измените рабочее время согласно вашему требованию.

Здесь мы должны изменить его с 8 до 14 часов.

Теперь, если мы откроем новый запрос на собрание и нажмем на помощника по планированию, наше рабочее время изменится, чтобы отразить новые значения. Кроме того, Outlook будет отображать эти часы любому из ваших коллег, имеющих доступ к вашему календарю, и когда они попытаются организовать встречу с вами.

Должно быть совпадение с рабочим временем вашего коллеги. Даже если это не так, вы можете создать приглашение на собрание и добавить коллегу.

Outlook покажет ему ваше рабочее время. Если какое-либо из их рабочих часов не совпадает с вашим рабочим временем, оно будет отображаться в виде светло-серой полосы, означающей « внешнее рабочее время ».

Таким образом, вы можете найти общий язык (рабочее время) со своим коллегой и соответствующим образом сотрудничать. Это поможет вам сократить время, затрачиваемое на работу с членами команды, пытаясь определить время встречи.

Читать дальше . Как отозвать электронное письмо, отправленное вами в Microsoft Outlook.

Источник

Working elsewhere outlook что значит

Вопрос

I’m facing an issue at a clients’ and I’m not finding all the info I need, so I hope you can help me out on this one.

The situation: Exchange 2010 SP3 with the latest rollup in combination with Outlook 2013. When a user makes an appointment in his calendar with the «working elsewhere» timeslot, this appointment is not visible for another user UNLESS we change the default calendar permission from «free/busy time» to «full details».

I’m wondering if there’s a way to make it default viewable for others without changing the permissions.

All help is greatly appreciated. Thanks!

Ответы

Based on my research and test, the WorkingElsewhere field is applicable for clients that target Exchange Online and versions of Exchange starting with Exchange Server 2013.

Between outlook 2013 clients and mailbox being on Exchange 2010, the meeting invite would show as «Working Elsewhere» for each of the attendees in their respective calendars but does not show any information regarding other attendee who accepted the meeting request.

Best Regards,
Jim Xu
TechNet Community Support

Источник

Working elsewhere outlook что значит

Вопрос

I’m facing an issue at a clients’ and I’m not finding all the info I need, so I hope you can help me out on this one.

The situation: Exchange 2010 SP3 with the latest rollup in combination with Outlook 2013. When a user makes an appointment in his calendar with the «working elsewhere» timeslot, this appointment is not visible for another user UNLESS we change the default calendar permission from «free/busy time» to «full details».

I’m wondering if there’s a way to make it default viewable for others without changing the permissions.

All help is greatly appreciated. Thanks!

Ответы

Based on my research and test, the WorkingElsewhere field is applicable for clients that target Exchange Online and versions of Exchange starting with Exchange Server 2013.

Between outlook 2013 clients and mailbox being on Exchange 2010, the meeting invite would show as «Working Elsewhere» for each of the attendees in their respective calendars but does not show any information regarding other attendee who accepted the meeting request.

Best Regards,
Jim Xu
TechNet Community Support

Источник

Working elsewhere outlook что значит

Вопрос

I’m facing an issue at a clients’ and I’m not finding all the info I need, so I hope you can help me out on this one.

The situation: Exchange 2010 SP3 with the latest rollup in combination with Outlook 2013. When a user makes an appointment in his calendar with the «working elsewhere» timeslot, this appointment is not visible for another user UNLESS we change the default calendar permission from «free/busy time» to «full details».

I’m wondering if there’s a way to make it default viewable for others without changing the permissions.

All help is greatly appreciated. Thanks!

Ответы

Based on my research and test, the WorkingElsewhere field is applicable for clients that target Exchange Online and versions of Exchange starting with Exchange Server 2013.

Between outlook 2013 clients and mailbox being on Exchange 2010, the meeting invite would show as «Working Elsewhere» for each of the attendees in their respective calendars but does not show any information regarding other attendee who accepted the meeting request.

Best Regards,
Jim Xu
TechNet Community Support

Источник

question

Working elsewhere calendar status shows as free in scheduling assistant

With work from home, and hybrid teams of in/out of office workers, we would like to use the «working elsewhere» status to indicate that someone is not available for in person meetings on their WFH days. Unfortunately, there’s an issue:

Person A marks some time in their calendar as «working elsewhere». Person B wants to set up an in person meeting when everyone in their unit will be in the office, but in the Scheduling Assistant in Outlook, the time Person A booked simply shows as free (the appointment doesn’t appear at all). Even if B has full mailbox permissions on A the «working elsewhere» appointment is missing in the scheduling assistant.

Exchange 2013, Outlook 2016 is our environment.

The only references I can find to this problem are several years old and many CUs out of date.

1 Answer

Based on your description, I tested in my Exchange 2013 (CU23) lab and can reproduce this issue. But there’s no issue in Exchange 2016 or Exchange 2019, that is, the Working Elsewhere status can show properly in Scheduling Assistant.

Also found the thread below which discusses a similar and according to the information shared there by Allen, this has been confirmed as a known issue in Exchange 2013.
Appointments with option Working Elsewhere not visible for all users
«I reproduce this issue in my lab, and I also double confirm that it’s a known issue in Exchange 2013.»

Given current situation that the issue still persists in the latest CU23 for Exchange 2013, I personally would like to recommend encouraging the users to choose other status like «tentative» as a workaround.

An alternative I can think of is to configure MailTips for users who are working from home. For example, we can run the command below to create a mailtip for user31:

Then when user31 is added as a recipient in either a message or a meeting event, the sender will see the mailtip and thus be informed that user31 is currently WFH:

If an Answer is helpful, please click «Accept Answer» and upvote it.
Note: Please follow the steps in our documentation to enable e-mail notifications if you want to receive the related email notification for this thread.

Источник

Читайте также:  Что значит транзитные деньги
Оцените статью